Sunday, June 29, 2008

你給我的

作曲/編曲: Chris Ho
填詞: 曰云@sense

忙忙忙忙 忙還忙 為何捱天光 你 call 我問 問問問何時回去飲湯
點解愛人也不准愛到忘我 別隨便拍拖
你要怪我 太魯莽 為人無擔當 最叻發夢 白日夢 從來無正經過
英文要學 理科都要去學 學完就係成就麼

你搵我傾談時 幾鐘頭詳談 有時都嫌麻煩 竟出言留難
起勢講前途 會考如何難 讀吧讀吧 讀到心淡

「喜歡穿起高爭幾吋厚 最喜愛聽K歌 聽經典這麼落後
常談甚麼念舊 未懂念舊 新o既 hot o既先罕有
聽到也O嘴 講乜想乜都要鬥 理得你聽不聽 我也說左邊是右
而其實激動後 小吵事後 被定罪又沒理由」

你會聽我 da da da 悠閒時哼歌 也許太"支力"就睡著 難無情叫醒我
睇到我傻笑中搵到快樂 又黎問在傻甚麼

每當你得閒時 急 call 和留言 有時雖然無聊 都等如良言
當你好忙時 電話無留言 渾渾噩噩亦有D怯

Repeat「」

你幫我為現時承受風險 過多個十年 我識獨立但係又會點

每朝也洗衫煮早餐兼煲涼茶 你因我的出生 供書加舒適大廈
平時又不獨立 又講大話 都去忍我不譴責
你給我犧牲青春的好好年華 搏得我的喧嘩 你o既愛都一樣吧
而其實心入面 亦好感動吧 在日後盡力去還

[ 父母愛子女, 子女總會感受到的. ]

No comments: